سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی در بیمارستان بستری شد

حوزه/ آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شد.

وی نویسنده و محقق حوزوی است که شاگردان بسیاری را در حوزه و دانشگاه تربیت کرده‌ است.همچنین از درس فلسفه آیات، علامه طباطبایی(ره)، محمد شاه آبادی، آقا یحیی انصاری شیرازی، حاج آقا رضا صدر (اخوی امام موسی صدر) و شهید مطهری بهره برده است.

آیت الله نجفی تهرانی در علم هیات نجوم از شاگردان علامه حسن زاده آملی و در عرفان و اخلاق (به مدت ۱۰ سال) شاگردِ آیت‌الله العظمی بهجت و آیت‌الله بهاءالدینی بوده است، وی همچنین در فقه و اصول، از محضر آیات عظام گلپایگانی، حائری یزدی و آمیرزاهاشم آملی بهره‌مند شده است.

بالغ بر ۲۰ جلد اثر توسط وی در رشته های فقه، اصول، تفسیر، تاریخ و معارف نوشته شده و ایشان، نماینده مراجع معظم تقلید در امور پاسخ‌گویی به مسائل شرعی نیز است. حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم (ص) در شرق تهران، پایگاه مبارزات انقلابی ایشان و مرکز پشتیانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اکنون، محل پرورش و آموزش سربازان امام زمان (عج) و مراجعه متدینین و مومنین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha