سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله جواد مروی

آیت الله مروی با تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، تصریح کرد: با این عملیات نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان تغییر می‌کند و یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله جواد مروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ابتدای درس خارج فقه یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی سخنانی به تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِک، وَ أَیدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِک، وَ أَسْبِغْ عَطَایاهُمْ مِنْ جِدَتِک.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ کثِّرْ عِدَّتَهُمْ، وَ اشْحَذْ أَسْلِحَتَهُمْ، وَ احْرُسْ حَوْزَتَهُمْ، وَ امْنَعْ حَوْمَتَهُمْ، وَ أَلِّفْ جَمْعَهُمْ،

وَ دَبِّرْ أَمْرَهُمْ، وَ وَاتِرْ بَینَ مِیرِهِمْ، وَ تَوَحَّدْ بِکفَایةِ مُؤَنِهِمْ، وَ اعْضُدْهُمْ بِالنَّصْرِ، وَ أَعِنْهُمْ بِالصَّبْرِ، وَ الْطُفْ لَهُمْ فِی الْمَکرِ.

جمهوری اسلامی پس از مدتها صبر حکیمانه حملات گسترده ترکیبی مستقیمی را به سرزمینهای اشغالی و اسرائیل انجام داد. در این حمله نشان داد که قویترین سامانه های پدافندی در دنیا گنبد آهنین، فلاخن داود و سایر سامانه‌ها و تسلیحاتی که غرب در اختیارشان قرارداده بودند نتوانست امنیت کامل را برای رژیم اشغالگر قدس بوجود بیاورد.

پایگاه های هوایی فرودگاه های نظامی و آشیانه های هواپیماهایشان پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمینهای اشغالی، رامون، دیمونا، حیفا از حملات دقیق و ترکیبی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در امان نماندند.

دو نکته فعلاً قابل توجه است:

نکته اول: به نظر اینجانب هر چند خودم را متخصص در این زمینه ها نمیدانم لکن به نظر میرسد نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان با این حمله تغییر می‌کند و یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان به وجود می‌آورد.

نکته دوم: نکته مهمتر این است که پیام اسلام ناب مکتب اهل بیت علیهم السلام را به جهان اسلام مخابره کرد که با حصر اقتصادی، هشت سال جنگ تحمیلی، مشکلات مختلفی که در کشور وجود داشت با اعتماد به نفس توانست در مقابل همه قدرتهای نظامی دنیا قد علم کند پیام مکتب اهل بیت علیهم السلام به جهان اسلام پیام استقامت و پایداری است که آثار و برکات فراوان آن در جهان اسلام بروز و ظهور خواهد داشت و نتایجش را خواهیم دید.

تبریک عرض میکنیم به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای نظامی، سپاه قهرمان، ارتش سرافراز و خانواده های شهدا به خصوص شهدای اخیر و امیدواریم آثار و برکاتش برای امت اسلامی روشن شود و مقدمه ای شود برای بازگشت امت اسلام به هویت اسلامی و ان شاء الله نابودی رژیم اشغالگر قدس.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha