پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(س) از سال 1363 تا کنون»

فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تاکنون» از سوی مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها هستیم، اظهار داشت: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای مشارکت حداکثری همه مخاطبان، تاکنون سه فراخوان «دعوت به همکاری در دبیرخانه»، «تجربه‌نگاری» و «جمع آوری اسناد تاریخی» را منتشر کرده است.

وی با اشاره به چهارمین فراخوان این دبیرخانه، گفت: فراخوان «دریافت آثار و منشورات خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۶۳ تاکنون»، چهارمین فراخوان این دبیرخانه است که با هدف شناسایی نخبگان و صاحبان آثار علمی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: محورهای این فراخوان شامل مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و همایش های علمی و همچنین کتاب اعم از تالیف، ترجمه، تصحیح و ادبیات داستانی هستند؛ در این فراخوان، آثار چاپ شده توسط تمامی ناشران ملی و بین المللی قابل دریافت است.

حجت‌الاسلام‌ اندیشه تصریح کرد: خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تا پایان مرداد سال جاری نسبت به ارسال آثار و منشورات خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ میز خدمت در بخش‌های مختلف جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها مستقر شده است که اساتید، طلاب، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و همه فراگیران می‌توانند تجربیات، خاطرات و اسنادی که از حضور در این مجموعه دارند، به صورت صوتی و یا نوشتاری در اختیار مسئولان میزهای خدمت قرار دهند.

راه های ارتباط با دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها:

شماره تماس دبیرخانه مرکزی: خانم طیبه حیاتی ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴

دفتر دبیرخانه در مجتمع آموزشی تربیتی هدی: خانم حاتمی ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۷۹

دفتر دبیرخانه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی: حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزوش ۰۲۵۳۲۹۲۵۱۰۴

نشانی پست الکترونیک: jz۴۰ac@gmail.com

آی‌دی ایتا: @jz۴۰ac

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha