پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت الله علیرضا اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی امام جمعه قم با اهدای لوحی به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خدمات شایسته این جمعیت در یکسال گذشته تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت الله علیرضا اعرافی، امام جمعه قم، در دیدار محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:  توافق هایی که مابین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر انجام شد، مسائل مهمی بود که گام هایی برای تحقق آن برداشته شد و حوزه هم در خدمت مردم و همراه با هلال احمر خواهد بود.

آیت الله اعرافی بیان کرد: فعالیت های هلال احمر چه در استان قم و چه در مناطق مختلف بسیار ارزشمند است  و از استان قم انتظار می رود که در همه ابعاد سرآمد، پیشگام و پیشتاز باشد  و خوشبختانه هلال احمر این رویکرد را دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت ها و مشارکت بیشتر مردم  در امداد و رسیدگی در مواقع بحران، شاهد پیشرفت  در استان باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر عنایت ویژه مسئولان  استانی، کشوری، دستگاه ها و قوای مختلف  به هلال احمر  بیش از گذشته تاکید کرد.

آیت الله اعرافی در پایان صحبت های خود از  مدیرعامل و همکاران وی و همچنین خیل عظیم جوانان که با روحیه جهادی و  بسیجی  با هلال احمر همراهی می‌کنند،  تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در پایان این دیدار، آیت الله اعرافی با اهدای لوح سپاس به محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر قم از خدمات شایسته و ارزنده این جمعیت در یکسال گذشته قدردانی کرد.

تأکید آیت الله اعرافی بر عنایت ویژه مسئولان کشوری و استانی به هلال‌احمر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha