پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر ملت بزرگ ایران با حفظ وحدت زیر چتر ولی فقیه باشند هر روز بر عظمت و اقتدار این کشور اسلامی افزوده خواهد شد، اما تفرقه و دو دستگی عامل سقوط می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له امروز در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی قم که در دفتر معظم له برگزار شدبه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

ایشان با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها گفتند: انقلاب هایی که در سایر کشورها انجام می شود غالبا به خاطر مطامع و منافع اشخاص صورت می گیرد و تابع امیال نفسانی افراد می باشد، اما انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب استثنایی در تمام دنیاست که بر اساس دین و ایمان به خدا و بر اساس مکتب سیدالشهدا(ع)شکل گرفت و هدف حضرت امام راحل (ره)این بود که مردم را به دامان اسلام بیندازد.

معظم له افزودند:حضرت امام خمینی(ره)هیچ گاه دنبال قدرت و ریاست طلبی نبودند وتنها هدف ایشان پیاده کردن قوانین و دستورات اسلام بوده است .

حضرت آیت الله علوی گرگانی رمز پیروزی مردم ایران را توکل برخدا و اطاعت از ولی فقیه دانستند و گفتند:خدای متعال آن ملتی را کمک می کند که در مسیر خدا ، اسلام و در مکتب اهل بیت(ع)باشند و امروز ملت ایران با تمام وجود این مطلب را ثابت کرده اند و به حول و قوه الهی در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پرشکوه تر و باصلابت تر از همیشه شرکت خواهند کرد و جواب یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

این مرجع تقلید یادآور شدند:دشمنان اسلام و انقلاب از پیشرفت های ملت اسلامی ایران در همه زمینه ها به شگفت آمده اند و تمام همت خود را جمع کرده اند که این نظام بزرگ را از دست ما بگیرند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان کردند:اگر ملت بزرگ ایران با حفظ بصیرت و آگاهی خود با هم متحد و زیر چتر ولی فقیه باشند،دشمنان هرگز نمی توانندبه این مملکت آسیبی برسانند و هر روز بر عظمت و اقتدار این کشور اسلامی افزوده خواهد شد، اما تفرقه و دو دستگی عامل سقوط می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha