چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در دیدار مدیر و مسئولین اداره کل بازرسی استان قم گفتند: عدالت باید در جامعه برقرار شود تا مردم اطمینان پیدا کنند به حق خود می رسند و حقی از آنان ضایع نمی شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له با بیان اینکه احقاق حقوق مردم باید بی غرضانه تحقق یابد گفتند: گسترش ظلم و ستم و پایمال کردن حقوق دیگران موجب وهن جامعه و افزایش مفاسد اجتماعی و اقتصادی می شود.

ایشان با تأکید بر نقش سازنده و مهم سازمان بازرسی در دستیابی مردم به حقوق خود تصریح کردند: اگر رسیدگی به شکایات و در خواست های مردم در جامعه ای مورد توجه قرار نگیرد آن جامعه متلاشی می شود.

این مرجع تقلید افزودند: حفظ حقوق ضعفا و محرومان مهمترین رسالت این سازمان است و باعث استحکام نظام می گردد.

‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، ضمن تأکید بر حفظ حقوق تمام طبقات بیان داشتند: در احقاق حقوق و مبارزه با مفاسد نباید شعاری عمل کنیم، زیرا بر اساس تعالیم دینی حفظ حقوق، جان، مال و آبروی مسلمان واجب است.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام محمودآبادی مدیر کل بازرسی استان قم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: با تلاش گسترده در سال گذشته 17 میلیارد و 500 میلیون تومان به بیت المال بازگردانده شد و اراضی را که برخی تصرف کرده بودند را به دولت برگرداندیم.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: تاکنون 37 مدیر و 15 کارمند متخلف به دادگاه معرفی شده است و 38 مدیر و 32 کارمند نیز به هیئت تخلفات اداری معرفی شده اند.

وی گفت: بیشترین شکایات مردم از شهرداری ها و بیمارستان هاست و سعی می کنیم آنها را در اولویت بازرسی قرار دهیم.  


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha