یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 226914
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۳

اولین همایش طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور جمعی از مدیران حوزوی و مسئولین استانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این نشست حجت‌الاسلام ساکت، نماینده مجمع فضلا و طلاب شاهد و ایثارگر بر رشد و تعالی علمی، فرهنگی و معنوی طلاب برای حضور فعال در عرصه‌های تبلیغی تأکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های علمی طلاب شاهد و ایثارگر گفت: به منظور حمایت از این عزیزان واحدی در مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) برای ساماندهی و نهادینه کردن فعالیت‌ها و نیز ارائه خدمات علمی و پژوهشی به آنان تأسیس شده است.

حجت‌الاسلام ساکت با اشاره به مشکلات بعضی از ایثارگران و طلاب و فضلای جانباز برای حضور در دروس حوزه‌های علمیه بیان داشت: با موافقت آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم، درس خارج و اصول برای طلاب جانباز و ایثارگر تشکیل شده است.

نماینده مجمع فضلاء و طلاب شاهد و ایثارگر، تشکیل کمیته علمی، فرهنگی و ورزشی، اعزام  طلاب به اردوهای زیارتی و علمی را از جمله خدمات ارائه شده به طلاب برشمرد و گفت: ما درصدد هستیم تا طلاب شاهد و ایثارگر ممتاز را شناسایی کنیم تا به نحو شایسته‌ای از آنان تقدیر به عمل آید.

گفتنی است، در ادامه این نشست تعدادی از طلاب شاهد و ایثارگر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha