سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

رئیس و عده‌ای از اعضای سازمان پدافند غیرعامل کشور با آیت‌الله‌العظمی سبحانی در قم دیدار کردند.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله‌العظمی سبحانی در این دیدار گفتند: حقیقت اسلام بر اساس قوانین ثابت آن می‌باشد که با گذشت زمان تغییر نخواهد کرد، زیرا قانونی برپایه فطرت است.
این مرجع تقلید افزود: قوانینی که تابع شرایط و اوضاع است، زمان ایجاب می‌کند دگرگون شود و امروز باید ابزار و اداوت لازم دفاعی اسلام تقویت شود.
معظم‌له خاطرنشان کردند: آنکه اسلام را پایدار و خاتمیت را تثبیت کرده همان قوانین متغیر است و هر چه زمان بگذرد ما باید قوی و نیرومند شویم.
ایشان با توجه به آیات قرآن کریم تصریح کردند: قرآن سفارش به قوی بودن در مقابل دشمن می‌کند و آنچه در اسلام مقدس و مهم است حفظ اسلام و جامعه است و ابزار و ادوات تقدسی ندارد.
آیت‌الله‌العظمی سبحانی، هدف از قدرت و تقویت نظامی را دفاع از حق بیان کرده و گفتند: کسب قدرت نظامی به معنای تجاوز به حق دیگران نیست، بلکه دفاع از حق است و ما امیدواریم بشر به جایی برسد به جای تجاوز به دیگران فرهنگ همکاری با ملت‌ها نهادینه شود.
ایشان افزودند: در عصر حضرت ولی‌عصر(عج) این روحیه در بشر به وجود خواهد آمد که تجاوزگری را کنار بگذارد و روح تعاون و همکاری داشته باشد و در آن زمان بسیاری از ادوات مورد حاجت نخواهد بود.
معظم‌له خاطرنشان کردند: مادامیکه در بشر و دولت‌ها اندیشه تجاوز وجود دارد، باید جنبه‌های دفاعی خود را تقویت کنیم و قرآن را نصب العین قرار دهیم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha