شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

افراد زیادی با مباحث مهدویت آشنا هستند، اما متخصص نیستند و بعضاً نمی‌توانند به شبهات عرضه شده پاسخ دهند و یا مدعیان دروغین و فرقه‌های انحرافی را بشناسد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیران و دانش‌پژوهان مرکز تخصصی مهدویت حوزه با حضور در بیت آیت‌الله سید محمد حکیم با اشاره به روند شکل‌گیری این مرکز به تبیین اهداف و تشریح برنامه‌های آن پرداختند.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت در این دیدار گفت: جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور به منظور ساماندهی و انجام مباحث مربوط به مهدویت و تربیت طلاب توانمند در این عرصه با همفکری یکدیگر این مرکز را در قم راه‌اندازی کردند.

حجت‌الاسلام کلباسی خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی مهدویت از زمان آغاز فعالیت‌های خود افراد متخصص زیادی تربیت کرده که توانسته‌اند برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور و رسانه ملی برگزار کنند.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به فارغ‌التحصیلی 230 دانش‌پژوه از این مرکز ادامه داد: فارغ‌التحصیلان و دانش پژوهان این مرکز بیش از هزار برنامه در راستای مباحث مهدویت را در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اجرا کرده‌اند.

وی بیان داشت: واحدهای مختلفی در این مرکز به پاسخ‌گویی به پرسش‌های اینترنتی می‌پردازند و بخش انفورماتیک نیز با 12 سایت مشغول فعالیت است.

حجت‌الاسلام کلباسی مباحث مهدویت و  مدعیان دروغین مهدویت را حساس بیان کرد و گفت: امروز در کشوری مانند عراق مباحث مهدویت و مدعیان دروغین جزء مسایل مبتلا به آنان شده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha