یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

مسئول آموزش غیرحضوری حوزه علمیه قم گفت: نتایج آزمون غیر حضوری دو هفته بعد از برگزاری امتحانات اعلام می‌شود.

آقای صلاح‌الدین واعظی در حاشیه برگزاری آزمون غیر حضوری طلاب شاغل در تالار نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: حوزه علمیه برای طلابی که نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاس‌ها و آزمون‌های معمول حوزه شرکت کنند، امکان تحصیل غیر حضوری و آزمون‌های ویژه فراهم کرده است.

وی افزود: اتمام سطح 1 حوزه به طور کامل در یکی از مدارس حوزه علمیه قم به صورت حضوری و اشتغال به صورت تمام وقت از شرایط شرکت در این امتحانات است.

مسئول آموزش غیر حضوری ادامه داد: این طرح در سال 1380 با تصویب شورای عالی حوزه در معاونت آموزش اجرا شد و طلابی که در سازمان‌های مختلف کشوری و لشکری خدمت می‌کنند در این آموزش ثبت نام و در آزمون‌های آن شرکت کردند.

واعظی گفت: در حال حاضر بیش از هزار نفر از طلاب  از 20 سازمان مختلف در طرح آموزش امسال شرکت کرده‌اند.

وی افزود: مواد درسی در این طرح همان مواد درسی کلاس‌های حضوری است، ولی به صورت دو نیم سال برگزار می‌شود.

مسئول آموزش غیرحضوری حوزه افزود: طلاب با شرکت در امتحانات نیم‌ترم و ترم آخر به صورت حضوری و کسب نمره قبولی موفق به گذراندن پایه‌های تحصیلی می‌شوند و مدرک تحصیلی که دریافت می‌کنند همان مدرک بخش حضوری است و باید در امتحان شفاهی نیز شرکت کنند.

واعظی بیان داشت: هیچ‌گونه محدودیت سنی برای شرکت در طرح آموزش غیرحضوری وجود ندارد و طلاب شاغل در سازمان‌های مختلف که علاقه‌مند به ادامه تحصیل هستند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha