یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

نتایج امتحانات پایان نیمسال دوم آموزش غیرحضوری طلاب حوز‌ه علمیه خراسان از یکشنبه 3 آبان اعلام می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر اداره ارزشیابی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر افزود: طلاب و روحانیون شرکت کننده در این امتحانات می‌توانند از طریق رابطین آموزش غیرحضوری در شهرستان‌‌های استان‌های خراسان نتایج آزمون خود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام صفرعلی فتح‌اللهی در ادامه گفت: جمع‌بندی نمرات پس از معدل‌گیری به سیستم جامع مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز ارایه می‌‌شود و افراد می‌توانند به این سیستم مراجعه و از نمرات خود اطلاع یابند.

مسئول اداره ارزشیابی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: نمرات پایین‌تر از حد نصاب لازم، قابل تجدیدنظر و اعتراض می‌باشد و طلاب می‌توانند با مراجعه به رابطین یا اداره آموزش غیرحضوری نسبت به نمره خود به صورت مکتوب اعتراض کنند.

وی در ادامه افزود: ثبت‌نام امتحانات جبرانی و تجدیدی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان از امروز عصر آغاز و تا دوشنبه چهارم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و نوبت دوم ثبت‌نام نیز نهم آبان می‌باشد.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی اضافه کرد: ثبت‌نام این دوره بر اساس حروف الفبا و طبق جدول زمان‌بندی شده انجام می‌گیرد و طلابی مجاز به انتخاب درسی می‌باشند که در امتحانات تیرماه سال تحصیلی 88-87 نمره حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند.

وی با اشاره به اینکه طلابی که قصد شرکت در امتحان خارج را دارند می‌بایست دروس کسری خود را در امتحانات جبرانی تکمیل نمایند، اظهار داشت: به این طلاب اجازه داده می‌شود که حداکثر 4 درس از مواد کسری را در امتحانات جبرانی انتخاب و کامل کنند.

مدیر اداره ارزشیابی حوزه علمیه خراسان در ادامه خاطرنشان کرد:  مرحله دوم امتحانات جبرانی ویژه طلاب عمومی است که اسفند ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی با بیان اینکه ثبت‌نام امتحانات به صورت سیستم رایانه‌ای بوده و از ثبت‌نام افراد فاقد شرایط خودداری می‌شود، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه پس از بررسی وضع آموزشی عمومی و پایه‌ای طلاب صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: عدم شرکت در امتحانات پس از ثبت‌نام، موجب محرومیت از شرکت در امتحان مرحله بعد خواهد شد.

مدیر اداره ارزشیابی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان زمان برگزاری امتحانات را سی‌ام آبان تا پنجم آذرماه اعلام و خاطرنشان کرد: تاریخ تحویل کارت ورود به جلسه به مدت 3 روز و از 16 آذر آغاز می‌شود.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha