چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 243246
۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۸

معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه امکان اسکان رایگان طلاب و روحانیون شهرستانی زائر کریمه اهل‌بیت، حضرت معصومه (س) در طول اقامت در قم را فراهم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملک دار با اعلام این خبر به به خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت:  زائر سرایی ویژه طلاب و روحانیون شهرستانی که به قم می آیند از سوی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه و با مشارکت مرکز خدمات حوزه های علمیه به مدت یک سال اجاره شده است که البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به این که برقراری ارتباط معنوی طلاب ساکن شهرستان ها با حوزه علمیه قم یکی از اهداف مهم این برنامه می باشد، افزود: طلاب و روحانیون شهرستانی با مراجعه به سایت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه به نشانی www.mortn.ir  ، برای استفاده از این زائرسرا اقدام به ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک دار ادامه داد: طلاب و روحانیون می توانند به همراه خانواده خود حداکثر تا مدت 5 روز در این زائرسرا به طور رایگان اقامت داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: البته طلابی که بخواهند به صورت اردوی مجردی به قم بیایند در قسمت زیر زمین زائرسرا اسکان داده می‌شوند، همچنین تمهیداتی اندیشیده ایم تا طلاب مجرد شهرستانی را در برخی از مدارس علمیه قم اسکان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    خوب
  • میم IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 0
    چه فایده وقتی لینک پیدا نمی شه!
  • زهرا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    عزیزان سایتتون اصلا باز نمیشه که بخواد کسی ثبت نام کنه