چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 248554
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۶

جمعی از طلاب حوزه علمیه تهران به نشانه اعتراض نسبت به كشتار وحشیانه ملت مسلمان بحرين، در مقابل سفارت عربستان تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار سرويس استان هاي مركز خبر حوزه، صبح امروز بيش از 500 طلبه حوزه علمیه تهران به نشانه اعتراض نسبت به اقدامات ددمنشانه حكام عربستانی از مقابل مدرسه علمیه مجد حرکت اعتراضی خود را آغاز و در مقابل، سفارت عربستان تجمع كردند.

بنا بر این گزارش، طلاب شركت كننده در اين تجمع ضمن ابراز همدردي با مردم ستمديده بحرين، حمایت خود را نسبت به قيام خودجوش و دادخواهانه ملت مسلمان و مظلوم بحرين اعلام نمودند.

تجمع‌كنندگان با اعتراض به كشتار مردم بحرين و محكوم نمودن دخالت نظامي ارتش عربستان در اين كشور با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آل‌سعود و آل خليفه " خواستار پايان جنايات و خروج هر چه سريعتر نيروهاي سعودي از اين كشور شدند.

تجمع كنندگان پلاكارد هايي با مضامين «هيهات منا الذله»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر آل سعود و آل خليفه»، به همراه عكس هايي از شهداي بحريني در دست داشتند.

 همچنين تجمع كنندگان شعارهاي «الله اكبر»، «آل سعود رو بردار»، «آل سعود و صهیونیست پیوندتان مبارک»، «ما همه سرباز توايم خامنه‌اي»، «گوش به فرمان توايم خامنه اي»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد»، «دست آمریکا خالیه آینده منطقه اسلامیه»، «يا ايها المسلمون اتحدو اتحدو»، «مرگ براستكبار»، سر دادند.

تجمع كنندگان در ادامه با به آتش كشيدن پرچم هاي آمريكا و اسرائيل خشم و انزجار خود را نسبت به اعمال مذبوحانه استكبار جهاني و ايادي آنان اعلام كردند.

حجت الاسلام والمسلمین شجونی از وعاظ برجسته تهران در جمع طلاب به ایراد سخن پرداخت و خطاب به آل سعود اظهار داشت: از سرنوشت سران رژیم طاغوت همچون محمدرضا شاه و بن علی عبرت بگیرید و نسبت به مسلمین جهان غیرت دینی داشته باشید و بدانید عاقبت ظلم چیزی جز ذلت نیست.

وی همچنین افزود: دفاع ما از ملت بحرین از نوع حمایت از مظلوم میباشد و ارتباطی با موضوعات قومیتی و مذهبی (شیعه و سنی) ندارد.

گفتني است، پیش از این تجمعات اعتراضی دیگری در مقابل دفتر سازمان ملل و سفارتخانه‌هاي بحرين و عربستان از سوی طلاب و دانشجویان و ديگر اقشار جامعه صورت گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha