یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر این که حوزه نباید از حوزه مهدویت غافل شود گفتند: هویت حوزه وابسته به امام زمان (عج) است و طلاب با تحصیل و تحقیق در این زمینه آن را تقویت کنند.

به گزارش مرکز خبرحوزه، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولین مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به این که راه‌اندازی این مرکز، کاری بی‌نظیر و بی‌سابقه در حوزه است، اظهار داشتند: بنده راه‌اندازی این مرکز و فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌پذیرد را به حضرت ولی عصر (عج) تبریک عرض می‌کنم که چنین خدمت‌گزارانی دارد.

ایشان افزودند: کاش بنده نیز در خدمت شما بوده و در جمع شما حضور داشتم و به فعالیت‌ برای امام زمان (عج) می‌پرداختم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی این نوع مراکز ابراز داشتند: باید مسئله مهدویت گسترش پیدا کرده و این کار با تحقیق، تدریس و تألیف کتاب، سخنرانی و... تقویت خواهد شد.

معظم‌له با اشاره به این که هویت ما به وجود حضرت ولی عصر(عج) است خاطرنشان ساختند: دشمنان به دنبال تضعیف این هویت بوده و جدیداً بهائیت فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و به دنبال گمراه‌کردن مردم و تحریف تاریخ هستند.

حضرت آیت‌الله صافی با تأکید بر این که حوزه نباید از موضوع مهدویت غافل شود اذعان داشتند: هویت حوزه وابسته به امام زمان (عج) است و طلاب با تحصیل و تحقیق در این زمینه آن را تقویت کنند.

ایشان تصریح کردند: امروز برخی کتاب‌ها در زمینه مهدویت تألیف می‌شود که دارای نقاط ضعف بسیاری است و اشخاص باسابقه باید در این مسئله ورود پیدا کرده و کتاب بنویسند.

این مرجع تقلید در پایان اظهار داشتند: فعالیت در زمینه مهدویت، احیای امر اهل بیت (ع) و حضرت ولی عصر (عج) می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha