سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

آیت الله شیخ محمد الیعقوبی از علمای عراق از روحانیون کاروان های حجاج خواست که این فرصت بزرگ را که برای آنها فراهم شده غنیمت شمرده و به ارشاد و هدایت مردم و آموزش ادای مناسک و راهنمایی مردم بپردازند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، وی این سخنان را در گردهمایی سالیانه روحانیان کاروان‌های حج در کتابخانه نجف اشرف بیان کرد.

آیت الله یعقوبی خطاب به روحانیان کاروان و طلاب گفت: فرصت بزرگی برای دست یابی به رضای خداوند پیش روی شما است یعنی کفالت و سرپرستی ایتام آل محمد(ص) به وسیله موعظه و راهنمایی و آموزش احکام. همچنین این فرصت برای شما مهیا است که آنان را شاد کرده و نیازهای آنها را برآورده سازید. خداوند تبارک و تعالی شما را برای حمل این امانت انتخاب کرده پس از این فرصت ها به خوبی استفاده کنید. هرکس به مقدار جایگاه و توان علمی خودش.

وی همچنین به مؤمنین درباره کوچک شمردن گناهان هشدار داد و گفت: گاهی همین گناهان کوچک موجب غضب الهی و د رنتیجه استدراج آنها می­شود.

این روحانی شیعی مقیم نجف سفارش کرد که هیچ طاعت و عبادتی که وسیله تقرب به خداوند است نباید کوچک شمرده شود زیرا چه بسا همین عمل موجب رضای پروردگار بشود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha