چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

مراسم گرامیداشت سالروز دیدار مقام معظم رهبری با طلاب غیر ایرانی جامعة‌المصطفی در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی‌(ره) قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مراسم با پخش کلیپی از سخنرانی های مقام معظم رهبری و به تصویر کشیدن احساسات و عواطف طلاب و فضلای غیر ایرانی در دیدار با مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تقوی، از طلاب و فضلای پاکستانی، به تبیین بیانات و سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع طلاب غیر ایرانی پرداخت و اظهارداشت: رهبری بر استفاده هرچه بهتر و بیشتر از فضای حوزه در تحصیل و تربیت و تهذیب تاکید کردند و توجه به نماز و عبادت و ارتباط قوی تر با خدا را مهم دانستند.

وی افزود: طلاب غیر ایرانی بعد از کسب علم و اخلاق و معنویت در ایران اسلامی، باید به کشورهای خود برگشته و مردم مسلمان کشور خود را نسبت به دین اسلام ناب محمدی آشنا کنند.

این دانش پژوه جامعه المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین نعمت الهی ولایت فقیه است و وظیفه همه ما در شکر این نعمت الهی، اطاعت از فرامین و دستورات ایشان است.

براساس این گزارش، مراسم گرامیداشت سالروز دیدار مقام معظم رهبری با طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه با سخنرانی ریاست جامعه المصطفی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha