یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

مدیر کل امور طلاب حوزه از تصویب طرح راه اندازی بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر از سوی ستاد شاهد حوزوی خبر داد.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، در گفت وگو با مرکز خبر حوزه، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شاهد حوزوی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور و با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های قم برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه طرح راه اندازی بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس این طرح به زودی بانک جامع اطلاعات طلاب شاهد، ایثارگر، آزاده و جانباز به منظور شناسایی طلاب و فضلای حوزه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر فرهنگی، رفاهی و آموزشی به آنان راه اندازی می‌گردد.

* نحوه ثبت نام در بانک اطلاعات

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه ادامه داد: طلاب و فضلایی که واجد شرایط هستند می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه به نشانی www.mortn.ir و ثبت نام در سامانه نجما، اطلاعات لازم برای ثبت در بانک اطلاعات را درج نمایند و از خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی آن بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تسریع در روند فعالیت‌های این طرح، دو کمیته آموزشی و فرهنگی تحت نظارت ستاد شاهد حوزوی راه اندازی شد تا مسائل مربوط به این طرح را بررسی و هر چه سریع تر اجرایی کنند.

شایان ذکر است، جلسه ستاد شاهد حوزوی به صورت ماهانه و با حضور معاون امور طلاب و دانش اموختگان حوزه‌های علمیه و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های قم به منظور خدمت رسانی به طلاب شاهد و ایثارگر برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha