چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در بیت امام راحل در قم، با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر امروز با حضور در بیت امام راحل در قم، با آرمان های آن حضرت تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ضمن تجلیل از حضور اعضای این ستاد در برنامه های تدارک دیده شده در قم، از این شهر با عنوان عش آل مجمد(ص) یاد کرد و تجدید پیمان با آرمان های امام وانقلاب را امری لازم دانست.

حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول بیت امام (ره) درقم، طی سخنانی در جمع اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: رهبر کبیر انقلاب در قم در هفت منزل اجاره نشین بودند و این خانه هم به عنوان هشتمین منزل بود که پس از مدتی توسط ایشان خریداری شد و در حال حاضر نیز به ثبت میراث فرهنگی رسیده و این سازمان به مدت سه سال است که به تعمیر و نگهداری ازآن می پردازد.

وی با اشاره به صفات و سیره امام خمینی (ره) درزندگی و همچنین در برخورد با مسائلی همچون کاپیتولاسیون، افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی سرمایه های عظیمی صرف شده است؛ براین اساس باید به گونه ای رفتار کنیم تا در دیار باقی بتوانیم جوابگوی امام راحل وخون پاک شهدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha