یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

مدیر حوزه علمیه استان البرز، از تشکیل اتاق مشاوره و اخلاق عمومی در سطح این استان در راستای تقویت فضای اخلاق و تهذیب جامعه خبر داد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سلطانی ، طی سخنانی در نشست هفتگی مسئولان و معاونین حوزه علمیه استان البرز ضمن اشاره به مطلب فوق به تبیین اولویت برنامه های مدیریتی این استان پرداخت و گفت: در جهت رشد علمی و اخلاقی طلاب عزیز باید با بهره مندی از نظرات کارشناسان، اقدامات اساسی صورت پذیرد.

وی همچنین افزود: در همین راستا مباحثی همچون دانش افزایی و طرح تشویقی و بازدارنده، تشکیل کمیته های علمی ، برگزاری اردوهای تفریحی ، ایجاد کارگاه آموزشی و ... نقش مهمی در ایجاد انگیزه طلاب دارد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز ادامه داد: با برگزاری کارگاه های پژوهشی و جمع آوری مقالات و راه اندازی نشریه های داخلی مدارس، زمینه ای مناسب برای رقابت سالم بین طلاب ایجاد می گردد.

وی همچنین با اشاره به دستاوردها و برکاتی که نشست های صمیمانه با علما و بزرگان برای اساتید و طلاب به همراه دارد، ابراز داشت: اگر همه دست به دست هم دهیم، می توانیم با یک کار قابل قبول در فضایی سالم و صمیمی به سمت تحقق اهداف عالیه حوزه حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha