یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به تشریح برنامه های این مرکز در ایام نوروز پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در گفتگو با مرکز خبر حوزه، با بیان این مطلب که مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، در ایام نوروز نیز در خدمت مردم مومن ایران اسلامی است، اظهارداشت: رسالت اصلی این مرکز، تلاش در تامین امنیت خاطر مردم در حوزه مباحث دینی، اجتماعی و فرهنگی است و در این زمینه در حوزه های مختلف به ارایه خدمت می پردازد.

وی افزود: بخش پیامکی و آفلاین مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از اول نوروز تا پایان این تعطیلات و مراسم به صورت مستمر آماده ارایه خدمات مشاوره ای به هم وطنان است.

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، اظهارداشت: بخش تلفنی مشاوره مذهبی و پاسخ به سوالات شرعی و اجتماعی و فرهنگی در این ایام از هفته دوم نوروز، فعال می شود و مراجعان می توانند سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف با کارشناسان این واحد در میان بگذارند، ولی برای دریافت پاسخ احکام در هفته اول نوروز، سامانه پیامکی، در اختیار علاقه مندان خواهد بود.

وی گفت: برخی از مخاطبان سامانه فضای مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در خصوص زمان ارایه پاسخ در سیستم سامانه اینترنتی سوالاتی دارند که در این خصوص باید گفت؛ که به دلیل اینکه پاسخ بسیاری از سوالات در سامانه و بانک اطلاعات و سئوال این سایت وجود دارد، علاقه مندان به طور قطع می توانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را از این طریق دریافت کنند، ولی اگر از طریق ایمیل، سوالی طرح شود، این سوال توسط کارشناسان پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم اظهارداشت: علاقه مندان برای ارتباط با این مرکز می توانند از طریق شماره تلفن 09640 از سراسر کشور و بدون پیش شماره و شماره پیامک 30009640 سوالات خود را پیرامون مباحث مختلف مطرح کنند؛ البته در بخش سوال پیامکی فقط به سوالات شرعی ظرف حداکثر 24 ساعت پاسخ داده می شود.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از بانک سوالات و ارتباط آفلاین می توانند از طریق سایت اینترنتی www.pasokhgoo.ir  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha