یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

معاون آموزش مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان با اشاره به برگزاری 10 دوره آموزشی در شش ماهه دوم سال گذشته گفت: در نیمه دوم امسال نیز 6 دوره آموزشی در مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان برگزار می گردد.

مصطفی میرزایی در گفت و گو با سرویس استان های حوزه نیوز با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: پانزدهمین دوره مهارتهای تحصیلی، دومین دوره مهارت فرزند پروری، پنجمین دوره طرح مهارتهای زندگی در دوران عقد، هفتمین دوره طرح مهارت های زندگی در دوران ازدواج، یازدهمین دوره تکنیک های موفقیت در امتحانات و مرحله سوم آشنایی با اصول و فنون مشاوره و راهنمایی در سال جاری ویژه طلاب حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شش ماهه دوم سال گذشته، دوره های سیزدهم و چهاردهم مهارت های تحصیلی ویژه طلاب و دو دوره آموزشی به صورت اختصاصی ویژه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) زرین شهر برگزار شد که مجموعا حدود 200 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

معاون آموزشی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان، آشنایی با مهارت های زندگی را عامل موفقیت برای هر فردی در زندگی مشترک عنوان کرد و افزود: در همین رابطه چهارمین دوره مهارت های زندگی دوران عقد و ششمین دوره مهارت های زندگی دوران پس از عقد، ویژه طلاب و یک دوره مهارتهای زندگی دوران پس از عقد نیز ویژه کارمندان مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اولین دوره تربیت کودک ویژه طلاب خواهر و همسران طلاب از دیگر فعالیت های مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان در زمینه ارتقای مهارت های زندگی طلاب و خانواده های آنها بوده است.

آقای میرزایی ، تربیت مشاور و راهنما را از برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: در همین رابطه اولین دوره طرح تربیت مربی مهارتهای زندگی ویژه طلاب و روحانیون فعال در زمینه مشاوره با همکاری بهزیستی اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموختگان ما در زمینه های مشاوره ای در مدارس و مراکز حوزوی به کار گرفته خواهند شد، اظهار داشت: در این مدت 16 کارگاه آموزشی به منظور کارورزی فراگیران دوره تربیت مشاور این مرکز برگزار شده است.

وی گفت: اولین دوره آشنایی با اصول و فنون مشاوره و راهنمایی نیز در این مرکز در شش ماهه دوم سال گذشته برگزار شد، که مرحله اول آن به اتمام رسیده و مرحله دوم آن در سال جاری برگزار می شود.

میرزایی در خاتمه، انجام برنامه های مشاوره گروهی و فردی در مدارس علمیه و همچنین برگزاری نمایشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در مدارس علمیه را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha