جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

لوح فشرده مجموعه آثار علامه محمدحسین طباطبایی(ره) به همت بخش خدمات فرهنگی معاونت بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، در قم تولید شد.

مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، هدف از تولید این لوح گرانسنگ را تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان همچنین عرضه یکجا مجموعه آثار علامه عنوان کرد.

سید مهدی هاشمی اظهارداشت: آنچه استفاده از این لوح در اختیار علاقه مندان قرار می دهد، متن کامل 72 عنوان کتاب در 154 جلد از آثار علامه طباطبایی(ره) مشتمل 9 موضوع اصلی تفسیر، فلسفه، عرفان، حدیث، اخلاق اسلامی و اصول فقه،  مباحث اجتماعی، مباحث سیاسی و زندگانی علامه طباطبایی (ره) می باشد.

وی با اشاره به ارائه کتاب نهایة الحکمة با 9 شرح و ترجمه، و کتاب بدایة الحکمة با 3 شرح و ترجمه ادامه داد: دسترسی به ترجمه قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان، نمایش 168 تصویر، مشتمل بر تمثال و دست خط های علامه (ره) و 10 دوره لغت نامه فارسی و عربی در 62 جلد، با قابلیت جستجو از جمله قابلیت های پژوهشی این لوح فشرده می باشد.

مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور بیان داشت: قابلیت جستجوهای متنوع و پیشرفته در تمام متون، از طریق کلمه و عبارت، ارائه قابیلیت های پژوهشی مانند نمایه زنی، حاشیه نویسی، رنگی کردن و علامت گذاری از جمله دیگر قابلیت های این لوح ارزشمند است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت تهیه این محصول علاوه بر مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.com  به فروشگاه دائمی نور واقع در شهر مقدس قم، بلوار جمهوری اسلامی مراجعه کنند.

17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha