سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

غرفه رسانه حوزه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در پنجمین روز این نمایشگاه، روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پنجمین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه خبرگزاری حوزه در این نمایشگاه شاهد حضور علاقمندان و ارادتمندان حوزه و روحانیت در این غرفه بود.

امروز یازدهم آبان ماه دکتر علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سردار جزایری، معاون امور بسیج فرهنگی و تبلیغات دفاهی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر عماد افروغ، استاد دانشگاه و نماینده دوره هفتم شورای اسلامی و دکتر سهیل اسعد، اندیشمند آرژانتینی و رئیس مراکز اسلامی کشورهای آمریکای لاتین با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه با فعالیت های رسانه حوزه آشنا شدند.

غرفه رسانه حوزه همچنین در این روز شاهد حضور دکتر حداد عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امیر سرتیپ دوم ستاد حسن سیفی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجج اسلام والمسلمین مجید کافی، مدیرکل امور تسهیلات طلاب و عباس رضوانی نسب، مدیرکل امور طلاب حوزه های علمیه و نیز ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بود.

بر پایه این گزارش، در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، علاوه بر حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، برخی از اصحاب رسانه نیز با حضور در این غرفه، پیرامون راهکارهای تقویت تعاملات رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام 313/3




ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha