یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

نوزدهمین یادواره سردار سرلشگر شهید مهدی زین الدین،سرداران و شش هزار شهید استان قم با حضور نمایندگان بیوت مراجع معظم تقلید، آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،علما،واقشار مختلف مردم به همت سپاه علی بن ابی طالب(ع) و هیئت رزمندگان اسلام قم، شنبه شب با سخنرانی سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: این شهدا با تاسی از سیدالشهدا (ع) راه چگونه زیستن را به ما آموختند.

سردار مهدی مهدوی نژاد در ادامه به حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قم به عنوان مجاهدی مبارز در راه مقابله با استکبار اشاره کرد و گفت: ایشان خواب را از چشمان دشمنان ربوده است به گونه ای که سناتورهای آمریکایی کشتن ایشان را یکی از راه های مرعوب کردن سپاه پاسداران عنوان کرده اند و این درحالی است که کشته شدن در راه دفاع از اسلام و انقلاب برای همه پاسداران افتخار وارزشی است که درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر می سازد.

فرمانده سپاه قدس نیز در این مراسم به بررسی عوامل مهم ماندگاری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ  جامع ترین صحنه پس از واقعه عاشورا، دفاع مقدس بوده است.

سردار قاسم سلیمانی به بررسی ویژگی های دفاع مقدس وتمایز آن با سایر جنگ ها در دنیا پرداخت و گفت: اولین ویژگی دفاع مقدس این است که این دفاع معرف مذهب و دین ما بود و مهر تایید امام راحل به عنوان برجسته ترین عالم دینی بر آن خورده است.

وی با بیان اینکه امام فرمود که ما انقلابمان را از جنگ به دنیا صادر کردیم، اظهار کرد: صدور انقلاب نه از آتش های جنگ بلکه از باب شخصیت های جنگ بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha