شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 299674
۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱

گردهمایی حلقه های صالحین هسته مرکزی شهر قم (امام حسین(ع))، پیش ازظهر امروزدر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهربرگزار شد، سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، با اشاره به اهمیت به کاربردن مفاهیم عرضه شده از سوی رهبر  معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب و بسیج، اظهارکرد: مقام معظم رهبری، عنایت ویژه ای به این طرح دارند و همیشه در هر فرصتی به بیان موارد حساس و مهم در جهت بهبود فعالیت ها و جلوگیری از تکرار اشتباهات و زمینه های سواستفاده دشمن، پرداخته اند.

وی افزود:مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان و سپاهیان بر چهار نکته بسیار مهم برای توفیق در سربازی امام زمان(عج) و پیشبرد اهداف انقلاب از سوی این قشر، تاکید داشته اند که از آن جمله می توان به خودسازی، اخلاص و کیفیت در کنار کمیت اشاره کرد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری، دوری از غرور را یکی از عناصر اصلی در توفیقات بیشتر سپاه و بسیج عنوان کردند و این عامل را آفتی بسیار مخرب و خطرناک برای بسیجیان و رزمندگان اسلام دانستند؛ در جنگ تحمیلی نیز هر جا که گرفتار غرور شدیم، ضربات سختی را نیز متحمل شدیم.

پس ازسخنان وی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه موقت قم در سخنانی به بازشناسی درس های عاشورا پرداخت و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ قرآن و عاشورا در بین بسیجیان جوان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha