شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

راهپیمایی روز قدس با داشتن امتیازی چون وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان و یک دل و یک‌نظر شدن آنها بر سر حقوق ضایع شده ملت فلسطین، می‌تواند مانند آن زلزله‌ای باشد که بنیان وجودی رژیم صهیونیستی را از ریشه دچار اضمحلال و فروپاشی کند.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه ، امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه ، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور همه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: در برهه‌ای از زمان که مسئله قدس و مظلومیت ملت فلسطین با سرپوش تبلیغاتی غرب و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی و خیانت برخی دولت‌های اسلامی رو به فراموشی بود، با پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام‌خمینی(ره)، مسئله قدس و ضرورت مبارزه با دشمن صهیونیست در بین جوامع اسلامی دوباره احیا شد.

شیخ بهجت با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی با قدرت ایمان مردم ایران خاطرنشان ساخت: رژیم پهلوی که از حمایت‌های آمریکا، اسرائیل، غرب و همه دنیا برخوردار بود با همین راهپیمایی‌ها و شعارهایی که از ایمان به وعده الهی نشات می‌گرفت سرنگون شد.

شیخ محمدصدیق بهجت با اشاره به این که بیداری اسلامی نشات گرفته از راهپیمایی‌ هر ساله روز جهانی قدس است گفت: راهپیمایی روز قدس همواره دارای برکات بسیاری برای ملت‌های اسلامی بوده و توانسته پرده از چهره خبیث اسرائیل و آمریکای جنایتکار بردارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر لنگه به تلاش استکبار جهانی برای به انحراف کشیدن و یا تا حد امکان سرد برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با بصیرت و روشن‌بینی، مواضع ضداسلامی دولت‌های غربی و آمریکا که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را درک کرده و در نقطه مقابل آن که اولویت قائل شدن برای راهپیمایی روز جهانی قدس است عمل کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس با داشتن امتیازی چون وحدت، انسجام ملت‌های مسلمان و یکدل و یک‌نظر شدن آنها بر سر حقوق ضایع شده ملت فلسطین، می‌تواند مانند آن زلزله‌ای باشد که بنیان وجودی رژیم صهیونیستی را از ریشه دچار اضمحلال و فروپاشی کند.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه با اشاره به وظیفه شرعی و عقلی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین به عنوان نماد حق ضایع شده مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونسیتی تاکید کرد: از همه مسلمانان جهان مخصوصا مردم همیشه در صحنه ایران دعوت می‌کنم با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سهمی مهم و قابل توجه در به لرزه در آوردن پایه‌های سست و ننگین رژیم صهیونیستی داشته باشند.

وی همچنین ضمن اعتراض شدید نسبت به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قراردادن شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: هدف نهایی این سناریو از پیش تعیین شده ایجاد یک جنگ روانی تمام عیار علیه مقاومت اسلامی لبنان و ایجاد اختلاف در بین گروه‌های مقاومت اسلامی است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha