دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 318451
۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

مسئول روابط عمومی دانشگاه با قر العلوم (ع) قم از پذیرش طلاب علاقمند به فراگیری زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی در این دانشگاه برای ترم پاییز خبر داد.

رحمان علیزاده در گفت وگو با خبر گزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: امروز اهمیت فرا گیری زبان های خارجی برای طلاب جهت تبلیغ و نشر بین المللی علوم اهل بیت(ع)،  یک ضرورت است.

وی افزود: دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف اشاعه آموزه های اسلام، اقدام به راه اندازی دوره های آموزش زبان برای طلاب کرده است که در هر فصل از میان برادران  و خواهران طلبه  علاقه مند به زبان های خارجی، زبان‌آموز می‌پذیرد،

مسئول روابط عمومی دانشگاه با قرالعلوم (ع) خاطرنشان کرد: این دانشگاه برای ترم پاییز سال جاری نیز از میان براران وخواهران واجد شرایط در دوره آزاد زبان های انگلیسی،عربی، فرانسه وآلمانی اقدام به پذیرش زبان آموزان می کند.

وی، اشتغال به پایه ششم برای برادران طلبه ودارا بودن  سطح یک خواهران طلبه را از جمله شرایط ثبت نام و یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و گواهی حوزوی را از مدارک لازم برای ثبت نام برشمرد.

علیزاده یادآور شد: کتاب انگلیسی و عربی دوره دبیرستان از منابع آزمون این دو زبان می باشد و زبان فرانسه وآلمانی نیز بدون آزمون است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه باقر العلوم (ع) با اشاره به اینکه ثبت نام از امروز 4شهریور ماه آغاز و تا بیست وششم ادامه دارد، گفت: خواهران داوطلب هرروز به جز ایام تعطیل از ساعت 9الی 12و برادران از ساعت 15الی18جهت ثبت نام می توانند به دانشگاه باقرالعلوم(ع) واقع در شهرک پردیسان مراجعه کنند.

وی بیان داشت: آزمون پذیرش 23شهریورماه جاری در محل دانشگاه باقر العلوم برگزار می گردد که ساعت آزمون خواهران 8صبح و برادران ساعت 10می باشد.

علیزاده خاطرنشان کرد: از پذیرفته شدگان نهایی، مبلغ 50هزار تومان برای هر ترم هزینه دریافت می شود ودر صورت کسب معدل 18مبلغ فوق برای ترم بعدی منظور خواهد شد.

 مسئول روابط عمومی دانشگاه با قر العلوم (ع) یادآورشد: خواهران طلبه می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32136508و برادران با شماره تلفن 32136533 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha