شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

مدیر مدرسه علمیه علوی قم از برگزاری اردوی معرفت افزایی و بصیرت بخشی، با حضور 140 نفراز طلاب و اساتید این مدرسه و خانواده های آنان، در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اردوی 140نفر از طلاب واساتید مدرسه علوی قم در مشهد مقدس، گفت: یکی از برنامه‌هایی که همه‌ساله در ایام عرفه یا غدیر در راستای تهذیب و تربیت طلاب برگزار می‌شود، برپایی اردوی طلاب، اساتید وکادر اداری این مدرسه در مشهد مقدس است که امسال نیز همزمان با دهه امامت و ولایت، این اردو به مدت 4 روز برگزار شد.

وی، یکی از مهمترین اهداف برگزاری اردوها را آموزش وکسب مهارت برای اداره اردوهای فرهنگی توسط طلاب جوان برشمرد و تصریح کرد: حضور اساتید درکنار طلاب در این اردوها، بسیار موثر و حائز اهمیت است.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم در ادامه برگزاری کلاس‌های معرفت‌افزایی و بصیرت بخشی توسط اساتید را از برنامه های آموزشی در مدت حضور طلاب در مشهد مقدس اعلام کرد و ادامه داد: برگزاری نشست‌های اخلاقی، ارائه مشاوره های علمی، اجتماعی و فردی به طلاب و خانواده های آنان، برپایی حلقه های معرفتی و زیارت دسته جمعی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های این اردوی 4 روزه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اقبالی همچنین به دستاوردهای اردوی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: کسب مهارت های مدیریتی، نشاط و شادابی و تحول معنوی روحی از مهمترین دستاوردهای این اردو به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha