شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از برگزاری یادواره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان و سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر سوسنگرد در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

سید احمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین، اظهار داشت: این سردار رشید اسلام و انقلاب نقش ویژه ای را در سال های دفاع مقدس ایفا کرد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با همراهی شهید چمران نقش ویژه ای را در این عملیات با وجود کارشکنی ها و خیانت های بنی صدر، ایفا کردند.    

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم با بیان این که عصر روز دوشنبه مزار شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس غبارروبی و عطر افشانی می شود، تصریح کرد: همچنین برنامه گرامیداشت و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز از امروز آغاز شده است.

حسینی با بیان این که بیستمین سالگرد شهید زین الدین و 6هزار شهید استان قم و سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با تاکید بر این که برگزاری یادواره های شهدا از مهم ترین برنامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس محسوب می شود، ابراز داشت: در طول ایام سال یادواره های مختلف قشری، محلی و منطقه ای با حمایت این نهاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha