سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه،گفت: دشمنان می‌خواهند مسلمانان را درگیر افراط و تفریط و همچنین دچار شک و تردید در اعتقادات و باورها کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، شیخ محمدصدیق بهجت امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه، امروز در کارگاه شناخت و مقابله با تفکرات افراطی‌های تکفیری  با تقدیر قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، در راستای تلاش برای ایجاد وحدت طی سخنانی اظهارداشت: دفتر امور اهل‌سنت با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی نقش بسزایی در ایجاد وحدت و اتحاد بین مذاهب اسلامی استان دارند.

وی با بیان اینکه اسلام یک راه مستقیم برای مسلمانان تعریف کرده، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند مسلمانان را درگیر افراط و تفریط و همچنین دچار شک و تردید در اعتقادات و باورها بکنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه با بیان این که در این میان، عده‌ای مزدور در بین شیعه و در بین اهل‌سنت مامور به ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان هستند، گفت: علمای دین باید ضمن این که بصیرت و سطح اطلاعات و دانش خود در خصوص توطئه‌های دشمن از جمله سلفی‌های تکفیری را بالا ببرند، باید در بین مردم نیز به تفسیر و تبیین حرکت‌های برنامه‌ریزی شده از طرف دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه استکبار تمام تلاش خود را از جمله توطئه‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و غیره علیه ایران به کار گرفته، گفت: امروز دشمن ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کند اما به جنایت‌های 60 ساله اسرائیل علیه مردم بی دفاع فلسطین توجه نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha