دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ناصر جبری

دبیر کل «حرکت جنبش الأمه لبنان»، با بیان این که مقام معظم رهبری بهترین شاخص برای وحدت امت اسلامی است، گفت: جهان اسلام باید ایشان را محور وحدت و اتحاد و انسجام خود قرار دهند.

شیخ عبدالناصر جبری، دبیر کل «حرکت جنبش الأمه لبنان، در حاشیه گردهمایی مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای اسلامی برگزاری این گونه برنامه ها را سبب اتحاد میان امت اسلامی دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی موجب اتحاد امت اسلامی و هم سبب اتحاد میان شبکه های رادیویی و تلویزیونی مسلمان می شود و چنین فرصتی یک عید بزرگ برای جهان اسلام به شمار می رود

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تصور قبلی در خصوص ایران بیان داشت: پیش از ورود به ایران از طریق برخی رسانه های دروغ پرداز، تصور می کردیم که در اهواز کم کاری و بی نظمی زیادی وجود دارد، اما پس از سفر به مرکز استان خوزستان متوجه شدیم که در اهواز چیزی متفاوت با اخبار رسانه ها اتفاق می افتد.

رییس دانشکده الدعوة اسلامی لبنان، با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در استان خوزستان، گفت: امروز ما به چشم خودمان دیدیم که استان خوزستان و به خصوص اهواز از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است و ازجمله استان های پیشرفته جامعه اسلامی به شمار می رود.

دبیر کل «حرکت جنبش الأمه لبنان»، با اشاره به اهداف رسانه های غرب در خصوص نشر اخبار کذب و دروغین، تصریح کرد: واقعا نمی دانم که رسانه ها به چه دلیل اخبار غیر واقعی را نشر می کنند. امروز متوجه شدیم که مطالب آن ها غیر واقعی است. اهواز شهری زیبا و دارای صنایع پیشرفته با کشاورزی مدرن در سایه اتحاد و همدلی است.

مدیر یکی از شبکه های ماهواره ای عرب زبان، با بیان این که مقام معظم رهبری، الگو و محوری مناسب برای وحدت امت اسلامی است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه و شجاع توانسته خود را در سراسر جهان مطرح و قله های پیشرفت را با سرعت و شتاب فراوانی فتح کند و جهان اسلام نیز باید قدر وجود چنین شخصیت بزرگ و عظیمی را بدانند و ایشان را محور وحدت و اتحاد و انسجام خود قرار دهند.

شیخ جبری، در پایان با اشاره به نقش رسانه های اسلامی در مقابله با دسیسه های دشمن، گفت: نقش رسانه های جهان اسلام برای مقابله با توطئه ها و ‌دغدغه‌‌های دشمنان بسیار پراهمیت است که باید رسانه های جهان اسلام باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار ببرند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha