یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعه المصطفی

گروه آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی(ص)، فراخوان ثبت نام دوره های تخصصی مهارت های کاربردی فرهنگی تبلیغی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه آموزش های کاربردی جامعةالمصطفی العالمیه برای دوره های آموزشی کوتاه مدت در رشته های تربیت مربی تجوید قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان خوانی قرآن، تربیت مربی صوت و لحن، تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، فقه کاربردی، بیان احکام و روش مناجات خوانی و مقتل خوانی، در ماه مبارک رمضان و تابستان، از میان طلاب و فراگیران غیرایرانی، اقدام به ثبت نام می نماید.

قبولی در مصاحبه، تسلط به زبان فارسی و تعهد به اتمام دوره از شرایط ثبت نام در این دوره ها می باشد و از مزایای آن توان به اعطای گواهینامه پایان دوره، برگزاری اردوهای علمی - فرهنگی ممتازین دوره ها، استفاده از اساتید برجسته و اجرای متمرکز و نظام مند دوره های مهارتی اشاره کرد.

طلاب غیرایرانی می توانند برای ثبت نام از 20 لغایت 30 خرداد ماه، به پایگاه اینترنتی http://atcev.miu.ac.ir یا بصورت حضوری به مرکز تخصصی بیان، واقع در قم، خیابان صفائیه، کوچه23، پلاک11 مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha