پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 335026
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
ی

آن مرحوم در سنگر محراب و وعظ وخطابه و فعالیت های دینی و انقلابی خصوصا در مسجد "پتون تانگ اسلام" بانکوک خدمات شایسته ای به اسلام و مکتب والای تشیع ارائه نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ قوی حیدر، دانش آموخته حوزه علمیه قم و از مبلغان سرشناس تایلندی دار فانی را وداع گفت.

آن مرحوم که از دلدادگان به امام و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود در سنگر محراب و وعظ وخطابه و فعالیت های دینی و انقلابی خصوصا در مسجد "پدون تام اسلام" بانکوک خدمات شایسته ای به اسلام و مکتب والای تشیع ارائه نمود.

وی همچنین با ترجمه کتب دینی نقش موثری در انتقال وترویج فرهنگ ومعارف اهلبیت (ع) در کشور تایلند داشت.

* پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جنوب شرق آسیا

به همین مناسبت، آیت الله شاهرخی نماینده ولی فقیه در جنوب شرق آسیا در پیامی، ارتحال این روحانی فعال را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

خبر ارتحال روحانی وارسته آقای شیخ قوی حیدر تایلندی موجب تاثر وتالم گردید. او عمر خویش را خالصانه در راه خدمت به اسلام و مسلمین وترویج معارف مکتب اهل بیت عصمت وطهارت واندیشه های والای حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در تایلند سپری نمود.

اینجانب مصیبت در گذشت آن مرحوم را به خانواده و و همکاران ایشان در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شیعیان مقیم بانکوک خصوصا مومنین ونمازگزاران مسجد پدون تام اسلام تسلیت عرض می نمایم خداوند او را با اولیاء الهی محشور نماید و به خانواده محترم وبازماندگان و وابستگان صبر واجر عنایت فرماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha