یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام قطبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تهاجمات ماهواره ها علیه اسلام، تمسک به آموزه های قرآنی را سدی محکم در برابر این تهاجمات عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد قطبی، در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، اظهار داشت: در دنیای کنونی که رسانه های غربی و به خصوص ماهواره ها، تمام تلاش خود را برای منحرف کردن جوانان ما از دین و فرهنگ ناب ایرانی به کار می بندند توسل و توجه به قرآن کریم می تواند راه نجاتی از این ظلمات باشد.

وی  با اشاره به لزوم فعالیت های جدی تر برای جذب جوانان به محافل قرآنی افزود: جوانان در دوران کنونی مطابق فرهنگ روز به استفاده از ابزارهای نوین علاقه مند هستند و باید بکوشیم تا با استفاده از همین ابزارهای جدید در جذب جوانان به سمت وسوی دین و قرآن تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به فعالیت  65 موسسه قرآنی فعال در سطح اصفهان، بیان داشت: اصفهان بدین لحاظ جایگاه خوبی در سطح کشور دارد اما خواهش ما از مسئولان این موسسات و خانه های قرآنی این است که فعالیت خود را در روستاها نیز عمیق‌تر کنند تا فرهنگ ناب قرآنی در سطح کشور افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تدبر در آیات قرآن و عمل به فرامین آن نیز بسیار مهم است، ادامه داد: لازم است فرهنگ قرآنی در ارگان‌ها و سازمان‌های ما نیز نهادینه شود تا به جامعه آرمانی و هدف انقلاب اسلامی نزدیک شویم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha