شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
راهپیمایی روز قدس

صهیونیست ها در کنگره آمریکا نفوذ داشته و با در اختیار داشتن ثروت و رسانه، مسلما هر حزب و نامزدی که بخواهد در آمریکا به قدرت برسد باید نسبت به رژیم صهیونیستی تملق گویی داشته باشد و از آن حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهداف تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این رژیم، تسلط بر منابع انسانی و طبیعی و همچنین تضعیف مسلمانان با ایجاد اختلاف و فتنه در آنان بوده است.

وی ادامه داد: امروز برای همگان روشن و محرز است که این رژیم چگونه مسلمانان را به جان هم انداخته و کمترین فعالیتی که در این زمینه صورت می دهند، انجام جنایت و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع غزه است.

*دلائل حمایت آمریکا از اسرائیل

مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به دلیل حمایت آمریکا از اسرائیل، ابراز داشت: در سطح کلان، حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از این رژیم جنایتکار، برای تداوم سلطه ابرقدرتها بر جهان بوده و هدف آنها تضعیف اسلام و مسلمانان می باشد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در سطحی پایین تر به این مسئله نگاه کنیم، در خواهیم یافت که صهیونیست ها در کنگره آمریکا نفوذ داشته و با در اختیار داشتن ثروت و رسانه، برآنان مسلط شده و مسلما هر حزب و نامزدی که بخواهد در آمریکا به قدرت برسد، ناچار است نسبت به اسرائیل تملق گویی داشته و با وجود جنایات و کشتارهای مفتضحانه از این رژیم حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری افزود: این افراد اخلاق، انسانیت و ....... را فراموش کرده و طالب قدرت هستند و با همین حمایت ها می خواهند زورمداری خود را در جهان به رخ دیگران بکشند.

*سکوت مجامع بین المللی

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سکوت مجامع بین المللی، خاطرنشان ساخت: مجامع بین المللی و قدرت هایی که با رژیم غاصب صهیونیستی همراه هستند، طبیعی است که این جنایات و طغیان ها را توجیه کرده و یا حداقل سکوت اختیار کنند؛ البته ملت ها و سازمان های مردمی نشان داده اند که ندای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده و همه روزه خشم خود را فریاد می کنند.

این پژوهشگر حوزه سیاسی با اشاره به وظایف مسلمانان در قبال جنایت ها صهیونیست ها، تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه هر مسلمانی است که به ندای مظلومیت مردم غزه پاسخ داده و در روز قدس با فریادهای خود مشت محکمی بر دهان صهیونیست ها بکوبد.

*همشمندی امام خمینی(ره)

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ماهیت کثیف این رژیم غاصب را به همه شناساند و از آغاز انقلاب اسلامی، این روز را به نام روز قدس نامگذاری کرد تا همه ساله مردم با تظاهرات خود رژیم صهیونیستی را مفتضح کرده و خط بطلانی بر روی این رژیم بکشند.

*ضرورت حضور در راهپیمایی

مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان این که در این جنگ نابرابر، اسرائیل با تمام امکانات و تا بن دندان مسلح، به مردم بی پناه غزه حمله کرده است، گفت: یکی از اقدامات مفید در قبال این تهاجمات، شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس است تا با فریاد بر سر اسرائیل و حامیان او، انشاءالله این غده سرطانی از بین رفته و مسلمانان با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha