پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بنایی

نماینده مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم با اشاره به نقش اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران نقش بسیار حساسی در نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایفا کردند و امروز نیز با سنگین تر شدن رسالت به تبیین و معرفی انقلاب اسلامی در دنیا بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی امروز در حاشیه مراسم تجدید بیعت اصحاب رسانه با شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار ثبت شد و اختصاص یک روز به اصحاب رسانه در تقویم کشور اقدام بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، ابراز داشت: خبرنگاران در کشور ما نقش بسیار حساس و ویژه ای را در طول نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل(ره) و دوران دفاع مقدس ایفا کردند و امروز نیز با سنگین تر شدن رسالت انقلاب در دنیا به تبیین و معرفی انقلاب اسلامی در دنیا بپردازند.    

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه روز خبرنگار بهانه ای است تا از مقام والای این قشر فرهیخته که رسالتی سنگین، خطیر و آسیب پذیر دارند تجلیل شود، گفت: خبرنگاران وظیفه اطلاع رسانی برای ملت های عالم را برعهده دارند و به همین دلیل باید از جایگاه و مقام والای آن ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بنایی در پایان با اشاره به مراسم تجدید بیعت اصحاب رسانه با شهدا، اظهار داشت: حضور اصحاب رسانه شهر کریمه اهلبیت(ع) در گلزار شهدا نشان دهنده پیوند عمیق و توجه به آرمان های انقلاب، امام راحل(ره) و شهدای بزرگواری است که به این خاک و ملت شرف بخشیدند.

خاطرنشان می شود؛ اصحاب رسانه استان قم صبح امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) ضمن غبارروبی از مزار شهیدان با آرمان های والای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

تصریح می شود این مراسم به همت خانه مطبوعات استان قم، بسیج رسانه و انجمن صنفی خبرنگاران برگزار شد که حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمع دیگری از مسئولان استانی حضور داشتند.     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha