سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خبر گزاری حوزه

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان فارس با اشاره به فعالیت‌های تابستانه این واحد، از برگزاری اولین دوره ضیافت ملکوت برای طلاب استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام احمد فولادی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز با بیان اینکه دوره ضیافت ملکوت، دوره‌ای کاملا اخلاقی است، اظهار کرد: این دوره که برای اولین بار برای طلاب استان برگزار می‌شود شامل دو مرحله مقدماتی و تکمیلی است.

وی با بیان اینکه این دوره در بناب تبریز برگزار می‌شود، افزود: دوره مقدماتی این طرح از 20 مرداد آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه دارد؛ دوره تکمیلی نیز از 30 مرداد تا 10 شهریور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فولادی با بیان اینکه رسالت معاونت تهذیب، تعمیق و گسترش ارزش‌های اخلاقی در سطح طلاب است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقای اخلاقی، و تربیت مبلغانی مطلوب و مبلغان مباحث اخلاقی است.

وی با بیان اینکه طلاب سطح یک شامل پایه‌های اول تا سوم در سطح مقدماتی و پایه ششم تا هشتم در دوره تکمیلی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: 137 نفر در دوره مقدماتی و 42 نفر نیز در دوره تکمیلی این دوره اخلاقی شرکت می‌کنند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان فارس از حضور اساتید برجسته در اولین دوره اخلاقی ضیافت ملکوت خبر داد و گفت: طلاب شرکت کننده در دوره مذکور علاوه بر استفاده از محضر حجت الاسلام و المسلمین مظاهری، از اساتید روانشناسی و اخلاقی دیگر نیز بهره علمی می‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha