چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ایمانی

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در جهان امروز مکتب پایداری و مقاومت حرف اول را در مقابل استکبار می‌زند که این مهم ،حاصل تیزبینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح، با ابراز خرسندی از وجود امنیت در کشور ایران اسلامی ، اظهار کرد: دفاع مقدس دومین جلوه پیروزی مکتب مقاومت و پایداری مردم ایران بود و نخستین جلوه آن نیز پیروزی مردم انقلابی ایران بر رژیم ستم‌شاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس مهم‌ترین پیام دفاع مقدس را پایداری و مقاومت مردم ایران دانست و گفت: دشمنان ایران  و اسلام در تلاش برای ایجاد مکتب سازش هستند، ولی  با عنایت مقام معظم رهبری ما شاهد تاثیر‌گذاری مکتب مقاومت و اسلام در منطقه با پیروزی مردم غزه بر اسرائیل بودیم.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: پیروزی مکتب مقاومت و پایداری نتیجه  امامت، رهبری و ولایت،  بصیرت، بیداری و بینش سیاسی، وحدت و همدلی اقشار  مختلف جامعه است.

وی افزود: در جهان امروز مکتب پایداری و مقاومت حرف اول را در مقابل استکبار می‌زند که این مهم حاصل تیزبینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: اگر خواص و عوام مردم نیز بصیرت و هوشیاری نداشته باشند و آینده‌نگری در ابعاد مختلف لحاظ نشود، روح مقاومت شکل نگرفته و مردم از مقاومت دست می‌کشند.

وی تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی دارای امام عادل، عالم و آگاه به زمان و شرایط نباشد در پیچ و خم مکاتب سیاسی جهان شکسته می‌شود؛ به گونه‌ای که در بعضی انقلاب‌های منطقه شاهد عدم وجود رهبر و شکست نهضت مردمی بوده‌ایم .

آیت‌الله ایمانی گفت: دشمنان با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با شکستن خطوط قرمز درصدد شکست مکتب پایداری و مقاومت بودند که با عنایت خداوند، رهنمودهای مقام معظم رهبری، بصیرت، همدلی و وحدت مردم مکتب مقاومت روز به روز گسترده‌تر شده است.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha