جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج

حوزه/جان فشانی های جوانان ما در دفاع مقدس تحول عظیمی را در دنیا به وجود آورد بطوریکه این رشادت ها در نهایت موجب صدور اسلام ناب به سراسر جهان شد.

حجت الاسلام بهرامی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان پیرامون هفته دفاع مقدس و دلاوری های شهیدان و جانبازان این مرز و بوم و اثرات آن اظهار کرد: باید قدردان جانبازان و خانواده های شهدا که این گونه داغ دار فرزندان خود هستند باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه جشنواره هایی در موضوع هفته دفاع مقدس برگزار می شود که این جشنواره ها کمک بسیاری به برقراری فضای معنوی در قسمت های مختلف شهر می شود، اضافه کرد: یادواره های شهدا در شهرستان های اطراف اصفهان که دارای شهید طلاب هستند از جمله شاهین شهر،مبارکه، کاشان، آران وبیدگل برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت بسیج طلاب در مدارس گفت:  امسال 108 پایگاه بسیج و 5 حوزه مقاومت به صورت فعال به تلاش خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام بهرامی، بااشاره به اینکه تعداد شهدای طلاب در استان اصفهان نسبت به استان های دیگر بیشتر است تصریح کرد: در استان اصفهان به دلیل بالا بودن تعداد شهدای طلاب ،در هفته دفاع مقدس  دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری یادواره ها را در دستور عمل خود قرار داده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha