سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست تکفیری

حوزه / معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات استان هرمزگان از برگزاری همایش مقدماتی کنگره جریانهای افراطی و تکفیری با حضور صاحب نظران و 250 نفر از علما شیعه و سنی این استان خبرداد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اعلام این مطلب اظهار داشت: همایش مقدماتی "کنگره جهانی جریانهای افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی" سی ام مهرماه سال جاری در سالن اجتماعات نیروی انتظامی  شهرستان بندرعباس برگزار می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات استان هرمزگان افزود: این همایش مقدماتی با هدف بحث و بررسی پیرامون افراطی گری در جهان اسلام و شناخت و بصیرت افزایی مردم نسبت به حرکات افراطی و تکفیری برگزار خواهدشد.

به گفته وی، در این همایش، که با حضور 250 نفر از علمای شیعه و سنی برگزار می شود،آیت الله نعیم آبادی،نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان،حجت الاسلام علی زاده موسوی دبیر کنگره،شیخ امینی زاده رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه،شیخ خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم ، استاندار و جمع دیگری از اندیشمندان استان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه همایش مقدماتی کنکره جریانهای افراطی رنگ و بوی علمی دارد، افزود: در این همایش تماما سعی می شود از جهات مختلف مسئله تکفیر با محوریت علمی بررسی گردد.

به گفته وی در این همایش مقالاتی نیز از سوی محققان و اندیشمندان ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha