جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سلیمانی اردهال

امام جمعه مشهد اردهال گفت: جریان تکفیردر شعار خود را منتسب به اسلام می داند ولی در عمل وحشی ترین جنایات و اعمال را انجام داده و با هیچ کدام از ادیان توحیدی سازگاری ندارند.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به این که  داعش و تکفیر ناخودآگاه به  جریان بیداری اسلامی خدمت کرده است؛ گفت: امروز نقاب از چهره پلید این جریان های کفر کنار رفته و برای اذهان عمومی جهان آشکار شده است که این جریان ها در مسیر حق نیستند.

وی اضافه کرد: حق؛ دارای علائم و آمیزه هایی است که رهبران این جریا ن ها و آن هایی که ابزار این روش و منش هستند؛ نشان دهنده حقیقت آن هستند.

امام جمعه مشهد اردهال تصریح کرد: این جریان در شعار خود را منتسب به اسلام کرده است ولی در عمل وحشی ترین جنایات و اعمال را انجام می دهند؛ خوشبختانه امروز مردم فهمیدند که این ها با هیچ کدام از ادیان توحیدی سازگاری ندارند و لذا ناخودآگاه باعث تبلیغ خوبی اسلام شدند و برائت دین اسلام را هم از خود جا انداختند.

وی افزود: اگر ما میلیاردها دلار خرج می کردیم که به مردم دنیا بفهمانیم داعش از اسلام نیست و داعش دست ساز صهیونیست هاست؛ شاید نمی توانستیم.

حجت الاسلام سلیمانی تبار گفت: اما همین اندازه که این جنایتکاران مردم بی گناه را کشتند و به هر جایی که قدم می گذارند جز تجاوز به نوامیس و هتک حیثیت انسان ها چیز دیگری از خود باقی نمی گذارند؛ اذهان بیدار ملت ها فهمیدند که این ها طراحی شده و برنامه ریزی شده از جانب صهیونیسم جهانی هستند.

وی تاکید کرد: ضمن آنکه کمک هایی که استکبار به این جریان می کند و سلاح و مهماتی که هواپیماهای آمریکایی برای تکفیری ها می رساند؛ بر مردم دنیا فهماند که این جریان با رئوس رهبران اسلام هیچ تناسب و سنخیتی ندارند و بحمدالله ربطشان با صهیونیست هم آشکار گشت.

امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه امروزه اسرائیل ابایی از جریان های تکفیری ندارد، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل به این جریان های تکفیری مستقیما کمک های مادی و تسلیحاتی می رسانند، و معلوم شد که این ها در خدمت استکبار هستند.

وی اظهار داشت: امروز تحلیل گران سیاسی اذعان می کنند که داعش برای ضربه زدن به اسلام و مخصوصا نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha