یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار قم گفت: طلاب غیر ایرانی حاضر در قم پس از كسب علم به عنوان بزرگترين ظرفیت براي تبليغ ارزش‌های انقلاب اسلامي ایران در كشورهاي خود هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي منش در بازديد از مجتمع آموزش عالی امام خميني(ره) وابسته به جامعة المصطفي العالمیه طي سخناني با اشاره به استقرار حكومت اسلامي توسط رهبر كبير انقلاب گفت: امام خميني (ره) مهمترين نقش را در شنيده شدن نداي اسلام توسط جهانيان ايفا نمود.

استاندار قم با بيان اينكه پايه گذاري انقلاب اسلامي ایران از دلايل گسترده شدن دين اسلام و مذهب تشيع در جهان شده است گفت: جامعة المصطفي نقش موثري را در تبيين اسلام ناب به طلاب نقاط جهان بر عهده دارد.

وي با بيان اينكه طلاب غیر ایرانی حاضر در قم پس از كسب علم به عنوان بزرگترين ظرفیت براي تبليغ ارزش‌های انقلاب اسلامي ایران در كشورهاي خود هستند، تصريح كرد: امروزه، بسياری از افراد تاثير گذار در كشورهاي ديگر در شهر مقدس قم تحصيل علم نموده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش با تاكيد بر ضرورت توجه بيش از پيش بر تربيت علمي و اخلاقي طلاب غیر ایرانی تصريح كرد: استفاده از ظرفيت مراجع عظام تقليد براي تربيت طلاب خارجي و برگزاري كلاس هاي درس با حضور اساتيد برجسته حوزه علميه در اين راستا راهگشا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha