یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صالحی منش

استاندار قم جلسه ی شورای مشارکت های مردمی استان قم با اشاره به خدمات بزرگ خیرین قمی گفت: آثار و خدمات ماندگار خیرین در قم بسیار چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه شورای مشارکت های مردمی استان قم طی سخنانی بر ضرورت جذب حداکثری همراهی مردم در ساخت و آبادانی قم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم قم به عشق اهل بیت(ع) و برای رضای خداوند از همه ی داشته های خود می گذرند گفت: قم جایگاه ویژه ای برای مشارکت خیرین دارد.

استاندار قم ساخت بیمارستان های مجهز از جمله بیمارستان آیت الله گلپایگانی و بیمارستان آیت الله بروجردی توسط خیرین را مورد توجه قرار داد و افزود: آثار و خدمات ماندگار خیرین در قم بسیار چشمگیر است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش اهتمام مسئولین در انجام پروژه های محرومیت زدایی را در ترغیب مردم به مشارکت بسیار مهم برشمرد و افزود: مسئولین باید طوری عمل کنند تا خیرین و مردم با رغبت بیشتری نسبت به ساخت مکان های خدمات عمومی گام بردارند.

استاندار قم در پایان ساماندهی اماکن و موقوفات و استفاده ی حداکثری از این ظرفیت ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و اقدامات عملی مناسب زمینه ی بهره برداری حداکثری از این امکانات را فراهم بیاوریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha