یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار قم با بيان اينكه ايران اسلامي در جهت قرائت، حفظ و عمل به آموزه‌های قرآن كريم رو به پیشرفت و ترقی است گفت: عمل به تعاليم قرآني معيار جامعه ي الهي است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم  شب گذشته در مراسم اختتامیه سی و هفتمین مسابقات قرآن اوقاف قم که در مجتمع فرهنگی امامزاده  شاه سید علی (ع) برگزارشدگفت: پیامبر اکرم(ص) دو امانت گرانبها را در میان مسلمانان به ودیعه نهاد که سبب در امان ماندن از گمراهی مسلمانان می شود که همان قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: امام راحل و شهدا با انقلاب ارزشمند اسلامی سبب شدند که اسلام در کشورمان ایجاد شود و رهبر معظم رهبری که احیاگر قرآن در نسل جوان ما هستند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی، یک جامعه قرآنی است؛ تعداد قاریان، حفاظ و قرائت کنندگان قرآن و همچنین مردمی که رنگ و بوی قرآنی به خود گرفته اند همه از عنایات و توجهات و حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: جامعه قرآن، انس با قرآن و زندگی با قرآن را قدر بدانند؛ اگر امروز یک جامعه رو به رشد و تعالی و عزتی را شاهد هستیم، همه به برکت فعالان و جامعه قرآنی است.

وی افزود: در عصری که همه چیز فراهم شده است که ما را از خداوند و اهل بیت(ع) جدا کند و ما را از انسانیت دور کند،  تنها عاملی که جامعه را بیمه می کند، قرآن و تمسک به قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش بیان کرد: چه کتابی در عالم است که خواندن و مشاهد خطوط و گوش دادن به آن پاداش و اثرات اعجاب آور دارد؛ اینکه تاکید شده است که یک مسلمان باید قرآن را قرائت و حفظ و گوش و عمل کند همه برای رسیدن انسان به سعادت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha