یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بهرام پور خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: وجود مجالس عزاداری سید الشهداء(ع) در میان شیعیان نقطه اتحاد بوده و همه ما را دور هم جمع می کند که باید آنها را با شور و گستردگی فراوانی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، عصر امروز در جمع مبلغین استان خوزستان، به بیان وظایف امروز مبلغان پرداخت و اظهار داشت: امروز حضور طلاب و روحانیان در جامعه وحدت آفرین است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان در خصوص تفرقه میان آحاد جامعه، گفت: ما اعتقاد داریم که وجود هر طلبه در جامعه، سبب سوق پیدا کردن مردم به سوی اسلام، تسیع علوی و ارزش های متعالی انسانی می شود.

این استاد حوزه با بیان این که طلاب و روحانیان باید همراه و همگام با جامعه باشند، تصریح کرد: یک طلبه باید خود را همراه با سیر جامعه کرده و بدین صورت می تواند با همراهی یک جوان، آرام آرام او را به سوی ارزش های اصیل اسلامی دعوت و نسبت به دسیسه های دشمنان واکسینه کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، مهمترین توطئه دشمن را ایجاد نسخه ای جعلی از اسلام با عنوان اسلام آمریکایی عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن برای بدجلوه دادن اسلام در سراسر جهان اقدام به راه اندازی گروه های داعش و وهابی کرد، تا بدین صورت بتواند از جلوه خوب اسلام در دید ملت های جهان کم کند.

وی با تأکید بر این که مجالس عزاداری آقا اباعبدالله حسین(ع) نقطه وحدت شیعیان است، خاطرنشان ساخت: وجود مجالس عزاداری سید الشهداء در میان شیعیان نقطه اتحاد بوده و همه ما را دور هم جمع می کند که باید آنها را با شور و گستردگی فراوانی برگزار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در پایان سخنان خود، گفت: این نقطه اتحاد به خوبی می تواند مشکلات جهان اسلام را حل و ملت های آزادی خواه را زیر پرچم اسلام جمع کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha