یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر برگزاری مجلس عزاداری هدفمند، تصریح کرد: عزاداری سیدالشهدا(ع) باید براساس سیره اهل بیت(ع) و دیدگاه های مراجع عظام تقلید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی امین، پیش از ظهر امروز در همایش عاشورائیان، در سالن همایش اداره کل جهاد کشاورزی لرستان، با تاکید بر ضرورت برگزاری عزاداری سالم و هدفمند، گفت: عزاداری سیدالشهدا(ع) باید براساس سیره اهل بیت(ع) و دیدگاه های مراجع عظام تقلید برگزار شود تا موجب سوء استفاده دشمنان نگردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان این که بالاترین هدف قیام امام حسین(ع) اصلاح جامعه و ایجاد حکومت عدل بود، ابراز داشت: امروز مهمترین معروف حکومت اسلامی، پیروی از ولی فقیه و بیزاری از دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با یادآوری این مطلب که امروز دشمنان اسلام و انقلاب روی تفرقه افکنی امت اسلامی برنامه ریزی کرده و این موضوع را به عنوان هدف انتخاب کرده اند، تاکید کرد: همه کسانی که دل در گرو اسلام و نظام دارند، باید با وحدت، در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام مهدوی امین همچنین با اشاره به این که استان لرستان در برگزاری عزاداری های باشکوه و خالص پیشگام است، خطاب به هیئات مذهبی گفت: باید در فعالیت هیئات مذهبی دو عامل ولایت محوری و سخنران محوری در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم عاشق و دلباخته سیدالشهدا(ع) و اهل بیت(ع) با همت خود، ستاد بازسازی عتبات عالیات را همچون گذشته یاری کنند تا بخشی از تعهدات این ستاد که به استان لرستان محول شده، محقق شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha