یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
قبرققث

دبیر کل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق گفت: اکنون زمان پیروزی نیروهای مقاومت در شهرهای مختلف عراق است، زیرا ما ارزش های الهی را با شعار «هیهات من الذله» زنده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ مجاهد خزعلی، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای عراق و لبنان  که در حرم حضرت معصومه(س) برگزارشدگفت: حضرت اباعبدالله(ع) پدر آزادگان عالم است و از مرز زمان و مکان خارج است و این صدا تا ظهور حضرت مهدی(عج) در جهان ثابت می ماند.

وی افزود: وقتی نیروهای اشغالگر آمریکا وارد عراق شدند نتیجه آن هزاران کشته و مجروح و میلیون ها دلار هزینه بود و این سوال باقی ماند که این کار چه ثمره و سودی در برداشت.

دبیر کل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق گفت:  پس از آنکه ندای آیا کسی هست مرا یاری کند از شام و مرقد حضرت زینب (س)برخواست، وقتی که خوارج زمان فکر کردند که فجایع بنی امیه تکرار می شود و حضرت زینب(س) یاری ندارد، نیروهای مقاومت طعم شکست را به آنها چشاندند و گفتند که دیگر حضرت زینب(س) به اسارت نخواهد رفت و این زمان، زمان بنی امیه نیست، بلکه زمان علویون و محمدیون است.

دبیر کل مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق گفت: تصور کردند که پس از شکست در شام در خاک عراق که خاک انبیا و اولیا است پیروز  می شوند و قصد کردند که نجف و کربلا و سامرا را به هم بریزند و به حرم اهل بیت(س) برسند.

وی اظهارکرد: این کشور همان کشور است و دشمن همان دشمن و آنها فکر کردند که می توانند زمان را به عقب برگردانند و در این جا نیز دیگر کسی نیست که اهل بیت(ع) را یاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین خزعلی خاطرنشان کرد: دشمنان اهل بیت(ع) ندانستند که نیروهای مقاومت مسیر تاریخ را تغییر دادند و برخی از آنها منتظر بودند که سفیانی ها بیایند، ولی این بار نیروهای مقاومت، سفیانی ها را غافلگیر کردند و آنها را شکست دادند.

دبیر کل مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق گقت: اکنون زمان پیروزی ما در شهرهای مختلف است و آخرین پیروزی ما در جرف الصخر بود، زیرا ما ارزش های الهی را با شعار «هیهات منا الذله» زنده می کنیم.

وی افزود: از جمهوری اسلامی ایران که در این مدت حمایت بسیار زیادی از ما داشتند تشکر می کنم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    هیهات من الذلة؟ متوجه معنا نشدیم و گویا معنای محصلی نداشته باشد. احتمالاً مقصود هیهات منّا الذلة بوده که متأسفانه به کرات، حتی در مهم‌ترین بخش‌های خبری شبکه یک سیما به این شکل نامفهوم نوشته شده است