یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
5

حوزه/ مسئول گروه زبان فارسی دانشگاه مجازی المصطفی گفت: با آموزش جامعه المصطفی 15هزار زبان آموز از 128ملیت زبان فارسی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام محسنی امروز(22آبان ماه)در  نشست علمی بررسی «مدل های آموزش زبان و تطبیق آن با مدل جامعه المصطفی و رونمایی از آثار علمی و تولیدات آموزشی گروه زبان فارسی دانشگاه مجازی المصطفی که در سالن اجتماعات دانشگاه مجازی برگزار شد، اظهارداشت: با آغاز انقلاب اسلامی و ایجاد جامعه المصطفی 15هزار زبان آموز  از 128ملیت  زبان فارسی را فرا گرفتند.

وی با بیان این که سرچشمه آموزش زبان فارسی در جامعه المصطفی به طلاب خارجی از مدرسه المهدی(عج) قم  بود، بیان داشت: آموزش زبان فارسی در جامعه المصطفی  با اهداف و سیاست های دانشگاه مجازی منطبق و توسعه پیدا کرده است.

مسئول گروه زبان فارسی دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به چهار کتاب نرم افزاری زبان فارسی،  تصریح کرد: این کتاب ها از چهار ماه قبل به صورت مجازی تولید شده است که امیدواریم تا دو سال آینده بستر آموزشی جامعی را به طلاب خارجی ارائه بدهیم.

وی با بیان این که  رویکرد دانشگاه، کاهش هزینه ها است بیان داشت: 600زبان آموز زبان فارسی با یکصد استاد از 30ملیت با 70کلاس بصورت آنلاین مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام محسنی با بیان این که جامعه هدف دانشگاه المصطفی گسترده است تصریح کرد: در کشورعربستان به لحاظ محدودیت های موجود سوادآموزی زنان و دختران، نیمی از دانش آموزان زبان آموز این دانشگاه را بانوان عربستانی تشکیل می دهند.

انتهای پیام 16/313

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha