جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 339590
۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
گلستان

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان از اجرای طرح تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مراد پارسایی، پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان گلستان، با تاکید بر لزوم دقت بیشتر در تولید نشریات، گفت: نشریات باید با دقت و کارشناسی انتشار یابند و قطعا نشریاتی که محتوای مفیدتر و طراحی بهتری داشته باشند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده از سوی معاونت آموزش و پژوهش حوزه استان، خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های پژوهشی و روش تحقیق در مدارس، کتابخانه 5 مدرسه نیز تجهیز شد، البته تجهیز کتابخانه های دیگر مدارس هم در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان همچنین از معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خواست طلاب مدارس خود را به شرکت در جشنواره علامه حلی و مسابقه مقاله نویسی روایت محرم ترغیب کنند.

حجت الاسلام پاسایی خاطر نشان کرد: پیش از هفته پژوهش جلسه دیگری به منظور برنامه ریزی، بررسی و هماهنگی برای اجرای برنامه‌های این هفته با حضور معاونین پژوهش مدارس برگزار خواهد شد.

در این جلسه، معاونین پژوهش مدارس نیز برنامه های هفته پژوهش خود را اعلام و گزارشی از روند آماده سازی طلاب برای شرکت در جشنواره علامه حلی (ره) ارائه دادند.

تشکیل کانون‌های علمی، تاکید بر خرید نرم افزار کاوش پروانه و برگزاری نشست‌های علمی از دیگر موضوعات مطروحه این جلسه بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha