یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
واعظی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که در شرایط حساس تاریخی هستیم گفت: دشمنان برای حذف مکتب اهل بیت(ع) قسم خورده اند که این وظیفه همه ما را سنگین می کند که همواره در صحنه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در مراسم تکریم و تقدیر از  رئیس مرکز فرهنگی وهنری و مدیر کل حراست وحفاظت دفترتبلیغات اسلامی  در سخنانی تصریح کرد: همه ما مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم، اگر انقلاب اسلامی نبود معلوم نمی شد که ما  چه سرنوشتی پیدا می کردیم.

وی افزود: همه باید سرباز حضرت امام خمینی(ره) باشیم، و رفتن حجت الاسلام کمساری از دفتر برای من سخت بود؛ اما با توجه به اینکه ایشان به موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) می رفتند، پذیرفتم، زیرا همه ما یک هدف را دنبال می کنیم.

رییس دفترتبلیغات اسلامی با بیان این که حمایت از سیاست های مرکز فرهنگی وهنری همچنان باقی است ادامه داد: حجت الاسلام روستاآزاد از امتیازات خاصی برخوردار هستند و از زمانی که معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر را نیز عهده دار شده اند رشد محسوسی در این معاونت پیدا شده است.

وی با بیان این که در شرایط حساس تاریخی هستیم گفت: کافی است نگاهی به اطراف داشته باشیم تا دشمنان قسم خورده برای حذف مکتب اهل بیت(ع) را ببینیم که این وظیفه همه ما را سنگین می کند که همواره در صحنه باشیم.

* حمایت از  جشنواره های اشراق وانجمن های ادبی وهنری

حجت الاسلام روستاآزاد  معاون فرهنگی وتبلیغی دفترتبلیغات اسلامی  و همچنین "سرپرست مرکز فرهنگی وهنری" نیز در این مراسم با تقدیر  از فعالیت های صورت گرفته در مرکز فرهنگی وهنری تصریح کرد: تاسیس فعالیت جدید در مجموعه ها سخت وگران است که  حجت الاسلام کمساری زحمت کشیده  و با حمایت رییس دفتر، فعالیت های نوینی را در مرکز فرهنگی وهنری داشته است.

وی افزود: این فعالیت ها همچون جشنواره های فرهنگی وهنری و انجمن ها را در امتداد هم می دانیم و در واقع تولیدات هنری مدنظر رهبری که ریاست دفتر هم بر آن تاکید دارد در واقع در این مسیر به تحقق می پیوندند که از آن ها حمایت می کنیم.

*توسعه حفاظت فیزیکی در دفترتبلیغات اسلامی

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام گلزاده نیز با اشاره به نگاه متفاوت حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری به دفترتبلیغات اسلامی با سایر نهادها تصریح کرد: حراست ازجمله مدیریت های مظلومانه ومخلصانه است.

وی با بیان این که بسیاری از فعالیت های صورت گرفته در اداره کل حراست با توجه به نوع کار، قابل توضیح نیست افزود: بیش از 300 مورد بیوگرافی حراستی کارکنان در مدت حضور بنده در اداره کل حراست رقم خورد که تبلور بی جهت پیدا نکنند و یکی دیگر از فعالیت هایی که در این حوزه اتفاق افتاد، توسعه حفاظت فیزیکی بود.

 خاطرنشان می شود؛ در پایان این مراسم از زحمات حجج اسلام کمساری و گلزاده در مدت تصدی بر مرکز فرهنگی وهنری وهمچنین اداره کل حراست وحفاظت دفترتبلیغات اسلامی  تقدیر شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha